Tel.: 664 449 797,

Tel.: 664 449 797

Email: sklep@victori.pl

SKLEP CZYNNY od poniedziałku do piątku 10:00 - 16:00

Zwroty i reklamacje

Szanowni Państwo,

w celu uniknięcia problemów z reklamacją poniżej przedstawiamy procedurę odbioru towaru.

1. Przed odbiorem towaru należy obejrzeć przesyłkę, czy nie posiada ona uszkodzeń zewnętrznych.

2. Odbiorca nie może obejrzeć towaru przed podpisaniem listu przewozowego lub w przypadku płatności przy dostawie przed uiszczeniem zapłaty za towar. (regulują to regulaminy firm transportowych)

3. W przypadku otrzymania małej paczki obiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. W przypadku rozbieżności lub uszkodzeń należy to odnotować na liście przewozowym.

4. W przypadku dużych przesyłek, bardzo prosimy, przed podpisaniem przesyłki, sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody z kurierem.

5. Towar sprowadzany na specjalne zamówienie Import z Hiszpanii lub innego Kraju nie podlega zwrotowi.

6.  W przypadku odebrania towaru i niesprawdzenia przesyłki przy kurierze, proszę o wpisanie następującej treści na liście przewozowym:

 

„Towar został przyjęty bez sprawdzania zawartości”

 

Ważna informacja:

1. Macie Państwo 48h na sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towaru z umową należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokół szkody lub rozbieżności.

2. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać na adres reklamacje@victori.pl
(w przypadku uszkodzeń do protokołu należy umieścić dokumentację zdjęciową.)

 

Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować z naszym biurem pod numerem

664 449 797

W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.

 

PRZYPOMINAMY,ŻE KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA U PRZEWOŹNIKA.

 

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

Z chwilą pokwitowania prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowanie przechodzi na nabywcę. 

Informujemy, że do każdego zamówienia jest wystawiona faktura Vat. Faktury zawsze wysyłane są pocztą.

Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę w formie elektronicznej prosimy taką informację przesłać na adres: sklep@victori.pl

ZWROT TOWARU

w przypadku zwrotu towaru koszt za zwracany towar ponosi kupujący.

Wartość kosztu zwrot towaru jest zależna od ilości zwracanego towaru i jego gabarytów.( Jeżeli towar nie może być zwrócony w trybie zwykłym przez pocztę Polską)

Koszt zwrotu towaru może ona wynieść od 199zł brutto za zwracaną Paletę. W przypadku zwrotu większej ilości towaru może ona być proporcjonalnie większa.

Wartość jest uzależniona od wagi towaru i odległości jaką musi pokonać towar.

Nasza firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za zwrot towaru

Szybki kontakt
Tel.: 664 449 797, Tel.: 664 449 797 Fax: Email: sklep@victori.pl Sklep czynny od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00