Tel.: 664 449 797,

Tel.: 664 449 797

Email: sklep@victori.pl

SKLEP CZYNNY od poniedziałku do piątku 10:00 - 16:00

Koszty dostawy

Transport:

1.Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.Usługa transportowa nie obejmuje wniesienia zakupionego towaru.

3.Czas wysyłki towarów jest różnorodny i może wynosić on od 3 dni do 10 dni roboczych.Firma Victori dołoży wszelkich starań,aby czas dostawy nie przekroczył czasu dostawy podanej w karcie produktu.W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora sklepu internetowego Victori.

4.Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską.

5.Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.

6.Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiada kurier),zawierający opis uszkodzenia i przesłanie go faksem lub mail'em w ciągu 24 godzin od daty dostawy.

7.Transporty są realizowane od poniedziałku do piątku w godz 9-15.

8.Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i wyświetlany przy złożeniu zamówienia.

Poniżej przedstawiamy tabelę kosztów transportu:

Płytki Ceramiczne koszt 169 zł brutto za każdą paletę ważącą 1000kg.

DARMOWY TRANSPORT DLA PONIŻSZYCH PRODUCENTÓW PŁYTEK:

PRODUCENT PILCH PRZY ZAKUPIe pow. 1600zł TRANSPORT GRATIS ( dotczy to tylko i wyłącznie PŁYTEK PILCH nie łączonych z innymi produktami) PROMOCJA DOTYCZY TYLKO PŁATNOŚCIĄ PRZELEWEM!!!

PRODUCENT PICASA TRANSPORT MOZAIKI TYLKO 24,99ZŁ ( dotyczy to tylko i wyłącznie mozaiki Marki Picasa nie łączonych z innymi produktami) PROMOCJA DOTYCZY TYLKO I WYŁĄCZNIE PŁATNOŚCI PRZELEWEM!!!

Aramtura sanitarna jest naliczana według poniższej tabeli:

Grupy towarowe

Koszty transportu

Baterie, zestawy natryskowe, deski sedesowe, deski bidetowe, akcesoria łazienkowe, syfony i spusty, przyciski do zestawów montażowych

Przesyłka
ubezpieczona: 29 zł

Ceramika sanitarna: umywalki o szerokości do 60cm, miski WC, bidety, zlewozmywaki, systemy podtynkowe

Przesyłka
ubezpieczona: 40 zł

Kompakty WC, umywalki o szerokości powyżej 60cm

Przesyłka
ubezpieczona: 61 zł

Brodziki

Przesyłka
ubezpieczona: 59 zł

Kabiny prysznicowe

Przesyłka
ubezpieczona:147 zł

Wanny

Przesyłka
ubezpieczona: 169 zł

Kabiny prysznicowe Radaway

Przesyłka
ubezpieczona: 80 zł

Brodziki Radaway

Przesyłka
ubezpieczona: 43 zł

Meble łazienkowe: nieprzekraczające 85 cm (szafki, komody, półsłupki)

Przesyłka
ubezpieczona: 69 zł

Meble łazienkowe: przekraczające 85 cm (słupki)

Przesyłka
ubezpieczona: 122 zł

Zestawy łazienkowe umywalka plus szafka

Przesyłka
ubezpieczona: 122 zł


Szanowni Państwo,

w celu uniknięcia problemów z reklamacją poniżej przedstawiamy procedurę odbioru towaru.

1. Przed odbiorem towaru należy obejrzeć przesyłkę, czy nie posiada ona uszkodzeń zewnętrznych.

2. Odbiorca nie może obejrzeć towaru przed podpisaniem listu przewozowego lub
w przypadku płatności przy dostawie przed uiszczeniem zapłaty za towar. (regulują to regulaminy firm transportowych)

3. W przypadku otrzymania małej paczki obiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. W przypadku rozbieżności lub uszkodzeń należy to odnotować na liście przewozowym.

4. W przypadku dużych przesyłek, bardzo prosimy, przed podpisaniem przesyłki, sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody z kurierem.

5.  W przypadku odebrania towaru i niesprawdzenia przesyłki przy kurierze, proszę o wpisanie następującej treści na liście przewozowym:

 „Towar został przyjęty bez sprawdzania zawartości”

 Ważna informacja:

1. Macie Państwo 24h na sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towaru z umową należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokół szkody lub rozbieżności.

2. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać na adres reklamacje@victori.pl
(w przypadku uszkodzeń do protokołu należy umieścić dokumentację zdjęciową.)

Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować z naszym biurem pod numerem

664 449 797

W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.

 

PRZYPOMINAMY,ŻE KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA U PRZEWOŹNIKA.

 

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru
w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

Z chwilą pokwitowania prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowanie przechodzi na nabywcę. 

Informujemy, że do każdego zamówienia jest wystawiona faktura Vat. Faktury zawsze wysyłane są pocztą.

Jeżeli życząsobie Państwo otrzymać fakturę w formie elektronicznej prosimy taką informację przesłać na                 adres: sklep@victori.pl

Szybki kontakt
Tel.: 664 449 797, Tel.: 664 449 797 Fax: Email: sklep@victori.pl Sklep czynny od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00