Zwroty i reklamacje
Szanowni Państwo,
w celu uniknięcia problemów z reklamacją poniżej przedstawiamy procedurę odbioru towaru.
1. Przed odbiorem towaru należy obejrzeć przesyłkę, czy nie posiada ona uszkodzeń zewnętrznych.
2. Odbiorca nie może obejrzeć towaru przed podpisaniem listu przewozowego lub w przypadku płatności przy dostawie przed uiszczeniem zapłaty za towar. (regulują to regulaminy firm transportowych)
3. W przypadku otrzymania małej paczki obiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. W przypadku rozbieżności lub uszkodzeń należy to odnotować na liście przewozowym.
4. W przypadku dużych przesyłek, bardzo prosimy, przed podpisaniem przesyłki, sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody z kurierem.
5. Towar sprowadzany na specjalne zamówienie Import z Hiszpanii lub innego Kraju nie podlega zwrotowi.
6. W przypadku odebrania towaru i niesprawdzenia przesyłki przy kurierze, proszę o wpisanie następującej treści na liście przewozowym:
„Towar został przyjęty bez sprawdzania zawartości”
Ważna informacja:
1. Macie Państwo 48h na sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towaru z umową należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokół szkody lub rozbieżności.
2. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać na adres reklamacje@victori.pl
(w przypadku uszkodzeń do protokołu należy umieścić dokumentację zdjęciową.)
Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować z naszym biurem pod numerem
664 449 797
W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.
PRZYPOMINAMY,ŻE KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA U PRZEWOŹNIKA.
Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
Z chwilą pokwitowania prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowanie przechodzi na nabywcę.
Informujemy, że do każdego zamówienia jest wystawiona faktura Vat. Faktury zawsze wysyłane są pocztą.
Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę w formie elektronicznej prosimy taką informację przesłać na adres: sklep@victori.pl
ZWROT TOWARU
w przypadku zwrotu towaru koszt za zwracany towar ponosi kupujący.
Wartość kosztu zwrot towaru jest zależna od ilości zwracanego towaru i jego gabarytów.( Jeżeli towar nie może być zwrócony w trybie zwykłym przez pocztę Polską)
Koszt zwrotu towaru może ona wynieść od 199zł brutto za zwracaną Paletę. W przypadku zwrotu większej ilości towaru może ona być proporcjonalnie większa.
Wartość jest uzależniona od wagi towaru i odległości jaką musi pokonać towar.
Nasza firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za zwrot towaru