Transport
Transport:
1.Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.Usługa transportowa nie obejmuje wniesienia zakupionego towaru.
3.Czas wysyłki towarów jest różnorodny i może wynosić on od 3 dni do 10 dni roboczych.Firma Victori dołoży wszelkich starań,aby czas dostawy nie przekroczył czasu dostawy podanej w karcie produktu.W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora sklepu internetowego Victori.
4.Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską.
5.Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.
6.Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiada kurier),zawierający opis uszkodzenia i przesłanie go faksem lub mail'em w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
7.Transporty są realizowane od poniedziałku do piątku.
8.Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i wyświetlany przy złożeniu zamówienia.
Poniżej przedstawiamy tabelę kosztów transportu:
Płytki Ceramiczne koszt 149,99 zł brutto za wagę towaru do 1000kg i ubezpieczenie.
Promocja:
DARMOWY TRANSPORT DLA PONIŻSZYCH PRODUCENTÓW PŁYTEK:
PRODUCENT PILCH PRZY ZAKUPIe pow. 1600zł TRANSPORT GRATIS ( dotczy to tylko i wyłącznie PŁYTEK PILCH nie łączonych z innymi produktami) PROMOCJA DOTYCZY TYLKO PŁATNOŚCI PRZELEWEM!!!
PRODUCENT PICASA TRANSPORT MOZAIKI TYLKO 24,99ZŁ ( dotyczy to tylko i wyłącznie mozaiki Marki Picasa nie łączonych z innymi produktami) PROMOCJA DOTYCZY TYLKO I WYŁĄCZNIE PŁATNOŚCI PRZELEWEM!!!
Aramtura sanitarna jest naliczana według poniższej tabeli:
Grupy towarowe |
Koszty transportu |
Baterie, zestawy natryskowe, deski sedesowe, deski bidetowe, akcesoria łazienkowe, syfony i spusty, przyciski do zestawów montażowych |
Przesyłka |
Ceramika sanitarna: umywalki o szerokości do 60cm, miski WC, bidety, zlewozmywaki, systemy podtynkowe |
Przesyłka |
Kompakty WC, umywalki o szerokości powyżej 60cm |
Przesyłka |
Brodziki |
Przesyłka |
Kabiny prysznicowe |
Przesyłka |
Wanny |
Przesyłka |
Kabiny prysznicowe Radaway |
Przesyłka |
Brodziki Radaway |
Przesyłka |
Meble łazienkowe: nieprzekraczające 85 cm (szafki, komody, półsłupki) |
Przesyłka |
Meble łazienkowe: przekraczające 85 cm (słupki) |
Przesyłka |
Zestawy łazienkowe umywalka plus szafka |
Przesyłka |
UWAGA!!!
w celu uniknięcia problemów z reklamacją poniżej przedstawiamy procedurę odbioru towaru:
1. Przed odbiorem towaru należy obejrzeć przesyłkę, czy nie posiada ona uszkodzeń zewnętrznych.
2. Odbiorca nie może obejrzeć towaru przed podpisaniem listu przewozowego lub w przypadku płatności przy dostawie
przed uiszczeniem zapłaty za towar. ( regulują to regulaminy firm transportowych)
3. W przypadku otrzymania małej paczki obiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć
bezwzględnie w obecności kuriera. W przypadku rozbieżności lub uszkodzeń należy to odnotować na liście
przewozowym.
4. W przypadku dużych przesyłek, bardzo prosimy, przed podpisaniem przesyłki, sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń
zewnętrznych. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody z kurierem.
5. W przypadku odebrania towaru i niesprawdzenia przesyłki przy kurierze, proszę o wpisanie następującej treści na
liście przewozowym:
„Towar został przyjęty bez sprawdzania zawartości”
Ważna informacja:
1. Macie Państwo 24h na sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności
towaru z umową należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokół szkody lub rozbieżności.
2. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać na adres reklamacje@victori.pl
(w przypadku uszkodzeń do protokołu należy umieścić dokumentację zdjęciową.)
Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować z naszym biurem pod numerem
664 449 797
W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.
PRZYPOMINAMY,ŻE KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA U PRZEWOŹNIKA.
Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym
powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
Z chwilą pokwitowania prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowanie
przechodzi na nabywcę.
Informujemy, że do każdego zamówienia jest wystawiona faktura Vat. Faktury zawsze wysyłane są pocztą.
Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę w formie elektronicznej prosimy taką informację przesłać na adres
sklep@victori.pl